0
 

Bismillah.

Assalamualaikum para pembaca saya yang budiman ☺️. Saya doakan anda semua sentiasa berada di bawah lindungan rahmat Allah SWT. Amiin.

Alhamdulillah Allah panjangkan usia kita untuk melalui Ramadhan lagi pada tahun ini. Kini Ramadhan pun telah melabuhkan tirainya dan kita berpeluang untuk bergembira menyambut Syawal pula. Alhamdulillah. Syukur.

Jadi bersempena dengan sambutan Syawal ini, izinkan saya untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin kepada semua pembaca blog saya yang tak seberapa ini. Terima kasih kerana melawat blog saya ini ๐Ÿ˜Š

Saya doakan agar amalan anda dan saya semuanya diterima oleh Allah. Moga-moga kita semua mendapat keampunanNya dan dibebaskan daripada api neraka. Amiin.

Sambil-sambil menikmati juadah raya tu, jangan lupa untuk beringat tentang kesihatan juga ya. Yang mana yang dah sedia ada kolestrol tinggi,  darah tinggi, kencing manis, sakit jantung dan sebagainya tu, pastikan ubat doktor tak tinggal ya. Pemakanan dijaga dan jangan makan sampai tak ingat dunia. Kalau tak jaga, diri sendiri dan ahli keluarga kita juga yang susah ๐Ÿ˜„. Betul tak?

Untuk pengetahuan para pembaca juga, sepanjang bulan Julai 2016 ini sedang berlangsung promosi Vivix Buy 6 Free 1 dan Buy 2 Get 5% discount tau? Jadi jangan lupa untuk hadiahkan ibu bapa kita di kampung sebotol seorang. 

Sebab Vivix ni amat baik untuk orang-orang tua yang sakit-sakit lutut dan sendi, lemah-lemah badan, kencing manis, darah tinggi, gout, sakit buah pinggang, kanser, alzheimer dan juga sakit jantung.

Dengan setiap pembelian promosi ini, anda akan terus layak mendapat KEAHLIAN seumur hidup secara PERCUMA, pengeposan PERCUMA, konsultasi PERCUMA, dan juga rebate RM30 pada bulan seterusnya. Nilai penjimatan ini mencecah RM300 tau kalau nak dibandingkan dengan pembelian sebotol pada bulan biasa tanpa promosi.

Jadi dapatkan promosi Vivix ni segera ya. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan tentang Vivix, masalah, booking, order, dan sebagainya.

Pengedar Shaklee anda ๐Ÿ˜Š, yang sentiasa bersedia untuk membantu,

Shye

Post a Comment

 
Top