0
Bismillah.

Hari ni nak saya kongsikan dengan anda apa yang terkandung dalam Vivix yang membuatkan Vivix ni minuman antioksidan yang sangat hebat dan super power hingga luar biasa sangat effect nya! 

Haa nak tau apa yang special sangat? Jom lihat!

 

Pertama adalah Polygonum Cuspidatum. Ia adalah salah satu tumbuhan herba semulajadi yang sangat tinggi dengan kuasa antioksidan yang mengandungi Resveratrol. 

Tumbuhan ni sebenarnya dah digunakan sejak beribu-ribu tahun dahulu untuk mengatasi rambut uban dan sebagai shampoo.

 
Kedua adalah Anggur Muscadine atau Muscadine Grape. Anggur ni sebenarnya adalah anggur yang bersaiz besar dan kuasa antioksidannya adalah 40 kali ganda lebih bagus daripada anggur biasa ye. Compare antara sebiji anggur Muscadine dengan anggur biasa. 
 


Istimewanya Muscadine Grape ni, ia mengandungi 20 kromosom berbanding dengan anggur biasa yang hanya mengandungi 19 kromosom. Ini bermakna Muscadine Grape ni mempunyai lebih 1 kromosom daripada anggur biasa. 

So what's so special about having an extra chromosome?

Ok kromosom yang lebih satu ni lah yang mengandungi kelebihan Polifenol iaitu Asid Ellagic, Anthocyanidine dan Quercetin. Semua kandungan ini akan amat membantu untuk menjadi anti-radang, anti-bakteria dan anti-kanser.



Ketiga adalah Elderberri Eropah. Elderberri Eropah ni sebenarnya sangat sangat bagus untuk mata dan penglihatan sebab polifenolnya iaitu Flavonoids akan memberikan perlindungan kepada sel-sel mata, meningkatkan kesihatan mata dan dalam masa yang sama ia memberikan khasiat kesihatan lain seperti menjadi anti-inflammation, anti-bakteria dan juga untuk sistem imun yang bagus. 

 Keempat adalah Lobak Ungu atau Purple Carrot. Ia tinggi dengan kandungan Polifenol iaitu Anthocyanin yang sangat bagus untuk jantung sebab ia ada antioksidan, antiradang, mengurangkan pengumpulan plak dalam saluran darah dan ia juga baik untuk mengelak infection atau jangkitan kuman kerana ia kaya dengan antibakteria. 

Haa itu dia keempat-empat isi kandungan Vivix ini. Semuanya hanya daripada sumber tumbuh-tumbuhan semulajadi sahaja. Kalau kita nak cari sendiri pun payah sangat kan? Dan harganya juga bukanlah murah. Contohnya anggur Muscadine tu. Harganya boleh mencecah beratus-ratus ringgit. Lobak ungu juga tak mudah dicari. Bahan-bahan yang susah dijumpai ini tentunya bukan murah. 

Tapi Shaklee dah sediakan semuanya untuk kita. Termasuklah memastikan kualiti kesemua bahan itu mencapai standard dan piawaian yang ditetapkan serta tidak dicemari oleh bahan-bahan asing yang berbahaya seperti pestisid, kuman dan bahan kimia. Kemudian dikuasagandakan lagi Resveratrolnya sehingga 15 kali ganda daripada Resveratrol biasa. 

Pembuatannya juga halal dan sedia diminum begitu sahaja dengan hanya satu sudu kecil sahaja sehari. 

Begitu mudah bukan?

Dan kini Vivix sedang mempunyai promosi sepanjang Julai 2016. 

Beli 2 botol dapat 5% diskaun.
Beli 6 botol pula dapat percuma lagi 1 botol.

Memang promosi yang menarik dan ditunggu ramai tau terutamanya peminat-peminat Vivix.

Boleh hubungi nombor di bawah untuk kami bantu anda.
Ingin dapatkan suplimen untuk anda dan keluarga dengan harga istimewa?
Ingin mendapatkan tips ekslusif yang percuma?
Ingin menjana side income 2-5 angka setiap bulan hanya dari rumah?
 
Boleh hubungi,
Wan Syahida

Post a Comment

 
Top