0
Teks : Wan Syahida Kahar

Nak menyelit sedikit kisah keluarga saya. 3 bulan dahulu, semasa jalan-jalan raya, ziarah-ziarah rumah orang, kasihan sangat tengok mak mertua yang selalu penat-penat. Kadang-kadang hypo. Mak mertua ada kencing manis. Saya yang masa tu baru kenal Shaklee, berkata kat suami, sanggup tak Abang belikan supplemen terbaik Shaklee (dan termahal juga) utk Ma? Shaklee's best product, is Vivix. Harga sekian-sekian. Dia kata OK, sanggup belikan. Mujur saya memang dah ahli Shaklee, so harga jauh lebih menjimatkan untuk suami belikan.

Hari ni rasa gembira bila dapat tahu kesan Vivix Shaklee menjadi kepada mak mertua. Lepas 3 bulan consume, paras gula berjaya turun dari 13 ke 6 dan Doktor komen "Bagus!". Mak mertua pun kelihatan jauh lebih bertenaga, tak lesu-lesu, tak penat-penat macam dulu. Dah balik Kelantan berkebun dah 2 kali. Ayah mertua pun perasan perubahan mak mertua. Kalau tak, ayah mertua jugak yg duk dengar mak mertua merungut penat, tak larat nak berkebun, dan lain-lain.

Sekarang dah nampak hasilnya selepas appointment doktor semalam. Thanks to my husband for believing what Vivix Shaklee can do for Ma and for spending the best health supplement for Ma. Yes memang mahal. Tapi mahalnya berkualiti, terbaik dan berkesan. Lagipun bukannya utk sesiapa tapi Mak sendiri. Puas hati.

Vivix Shaklee memang awesome. Pesakit kanser pun cari Vivix... Syukur kepada Allah yang memberi ilham kepada ahli-ahli saintis yang formulate Vivix. Syukur kepada Allah sebab saya menemui Shaklee, kenali Vivix.


Alhamdulillah untuk Ma. Sekarang mak happy dengan bacaan gula, Alhamdulillah.


Berminat untuk tahu cerita lebih teliti atau cara mak saya makan Vivix ni, boleh hubungi saya dan bertanya terus ya. Hubungi saja 012-6753078.

Post a Comment

 
Top