0
Assalamualaikum semua ! Terima kasih kerana singgah ke blog SYAHIDASHUKRI.COM ni. Saya doakan semua pembaca saya berada di bawah lindungan dan rahmat Allah selalu.

Bebaru ni sahabat baik saya Fatimah ada cerita yang mak mertua dia baru terjatuh waktu tengah mengemop lantai di rumahnya. Kawan saya ni risau jadi dia bawakan mak mertuanya ke klinik dan mereka pun buat la X-Ray. Masa tu mak mertua dia terasa sakit-sakit kat bahagian punggung. Selepas X-Ray, rupanya memang tulang pinggul ibu mertuanya dah patah.

 

Masa sebelum sahabat saya bawakan ke klinik tu, ada dia ceritakan kepada saya. Saya cuba cadangkan Ostematrix sebab Ostematrix memang bagus untuk tulang dan terutamanya untuk ibu mertuanya yang baru terjatuh. Dia minat nak try. Kemudian dia tanya pula tentang Vivix. Saya explain memang Vivix bagus untuk membantu sembuhkan luka sekali. Sebab Vivix membantu sel-sel yang rosak kat mana-mana bahagian badan kita supaya dibaiki semula dan pulih. 

Dua-dua Vivix dan Ostematrix ni dia try bagi kat ibu mertua dia tau. Nak tahu cerita, ha jom baca screenshot ni. 

whatsapp antara sahabat saya Fatimah dengan ibu mertuanya lepas dah try Vivix  

 
 
Assalamualaikum,
Hari ni nak share testimoni baik punya dari kisah keluarga saya sendiri.
Alkisah bulan lepas, ibu mertua saya jatuh terduduk sewktu sedang mengemop lantai di rumahnya. Dia mengadu sakit di bahagian punggung sampai melarat sakit urat dan sengal2 badan. Risau dengan keadaan mak, saya bawa mak ke klinik utk xray dan didapati tulang hujung di pinggul mak rupanya dah patah ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ฅ
Lalu saya dan suami beri mak vivix dan calcium untuk mak cuba dengan harapan cepat sembuh disamping untuk ikhtiar merawat diebetes dan menjaga buah pinggang mak. 
Alhamdulillah hari demi hari mak makin pulih. Dan selepas 2 minggu mak kata dah hilang rasa sakit ! Syukur sangat mak dah kembali sihat dan cergas ๐Ÿ˜
Bukan sahaja saya dah pelajari khasiat vivix melalui ramuan antioksida yg tinggi yg boleh melindungi organ dan membina sel2 badan kita, malah saya dah lihat sendiri keberkesanan vivix. 
Jadi tak salah mencuba kan, kerana vivix selamat, halal dan insyaAllah berkesan.
#imashaklee 0133018189

Alhamdulillah syukur dan gembira mendengar khabaran ini. Ibu mertuanya memberi feedback badan dah rasa makin cergas, sakit tu dah hilang dan badan pun rasa sihat sikit dah. Tak lama. Hanya selepas 2 minggu.

 

Apabila badan kita rosak, tercedera atau kesakitan, berikan ia nutrien yang ia perlukan dan ia akan memperbaiki dirinya sendiri tau. Lebih-lebih lagi jika kita memberikan Vivix, minuman antioksidan yang sangat kaya dengan agen antipenuaan, sel-sel yang rosak dalam badan kita akan diperbaiki semula secara semulajadi. Ostematrix yang kaya dengan kalsium, magnesium dan Vitamin D pula akan membantu tulang agar kuat dan padat semula. 

Oleh itu, gabungan Ostematrix dan Vivix ini adalah yang terbaik untuk memperbaiki tulang yang baru saja tercedera. 

Sekarang sahabat saya menjadi bertambah yakin dengan Vivix dan Ostematrix ini. Saya pun tumpang happy bila dapat bantu dia dan ibunya. 


Kalau nak tahu, inilah di antara kepuasan berbisnes Shaklee. Produk yang hebat, kesan yang hebat dan rasa yang hebat. 


*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia.

Boleh hubungi nombor di bawah untuk kami bantu anda..
Ingin dapatkan suplimen untuk anda dan keluarga dengan harga istimewa?
Ingin mendapatkan tips ekslusif yang percuma?
Ingin menjana side income 2-5 angka setiap bulan hanya dari rumah?
 
Boleh hubungi,
Wan Syahida
Rakan Konsultasi Shaklee Anda



Post a Comment

 
Top