0

Assalamualaikum semua.

Nak cerita tentang rutin saya hari-hari setiap pagi ni. 

Inilah Vitamin C yang saya ambil selalu. 


 


Setiap hari tak sah kalau saya tak amik 2 biji Vitamin C saya nih.. Kalau dulu-dulu, saya complain bila tengok tabletnya besar sangat šŸ˜„. Saya ingat lagi masa 1st time saya try. Masa tu waktu berpantang lepas lahirkan Ameer... besarnya pill ni! Tapi rupa-rupanya takla besar sangat pun bila kita boleh telan senang-senang je šŸ˜‚


Sampai la sekarang Ameer dah 2 tahun 7 bulan pun umurnya. Dan saya still continue makan. Takleh miss!!


Dan hasilnya selepas consume 2 tahun? 


Saya sangat perasan benda-benda nie:


✔️ Paling ketara, muka dah KURANG BERMINYAK. Bila kurang berminyak, jerawat pun turut berkurang


✔️ Tekstur kulit dah semakin IMPROVED. Saya percaya kerja-kerja Vitamin C dah berjaya baikpulihkan kulit muka yang rosak-rosak, menjadi sihat & cantik semula


✔️ Bersin-bersin setiap pagi juga DAH KURANG. Kalau tak, pagi-pagi je senang sangat nak bersin. Rimas sangat dulu-dulu tu. 


Tapi sekarang, dah takde. Serius best! 


Nak travel pun mudah. Saya mesti akan bawa bersama Vitamin C saya ni.


Satu lagi sebab kenapa saya sukaaa sangat adalah kerana sebiji Vitamin C ni bersamaan dengan 7 biji buah oren. Dan saya pulak makan 2 biji Vitamin C. Dengan mudah je dah boleh dapat khasiat yang sebegitu padat & banyak dalam bentuk tablet. 


Kalau nak compare dengan bawa buah-buah oren masa travel, baik saya bawa Vitamin C ni je.


Senang je kerja saya untuk kulit sihat & cantik serta hidung bebas selsema setiap hari šŸ˜‰


Antara khasiat penting Vitamin C ini termasuklah:


šŸŠBaik untuk imunisasi dan daya tahan badan
šŸŠMengurangkan simptom demam
šŸŠMengatasi masalah jerawat degil
šŸŠMengatasi masalah jerawat pasir dan nasi
šŸŠMembantu kulit sensitif seperti eczema, resdung
šŸŠMembantu penghasilan kolagen dalam tubuh .
šŸŠMengurangkan kesan "sunburn"
šŸŠMenjadikan kulit lebih gebu
šŸŠMelembapkan kulit dari dalam
šŸŠ Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
šŸŠ Tona kulit menjadi lebih sekata
šŸŠMengurangkan penyakit selsema
šŸŠMelindungi badan daripada radikal bebas
šŸŠMenggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka
šŸŠMerendahkan tekanan darah tinggi
šŸŠMemastikan saluran darah mengembang dengan baik
šŸŠMengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak
šŸŠMencerahkan kulit secara semulajadi
šŸŠMembantu kelihatan lebih muda
šŸŠMerendahkan paras insulin
šŸŠMengimbangkan sistem dalam badan
šŸŠMembantu penghasilan dopatime dalam sistem saraf
šŸŠMembantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan
šŸŠMenghalang terkena serangan jantung
šŸŠMengawal komplikasi diabetes
šŸŠMengawal kelemumur
šŸŠMeningkatkan pertumbuhan rambut
šŸŠMengurangkan keguguran rambut
šŸŠMenghasilkan rambut yang lebat
šŸŠMengelak daripada uban


Nak try Vitamin C ni jugak? Boleh contact saya yer untuk order & try!!


Wan Syahida Kahar

012-6753078


#YSTempire #YoungSuccessfulTeam #ShyeShaklee #gelombangshaklee

Post a Comment

 
Top