0
Teks : Wan Syahida Kahar

Testimoinal Ostematrix daripada pelanggan saya yang berpuas hati :-)

Ni real feedback daripada kawan saya sendiri yang puas hati dengan calcium Ostematrix . Alhamdulillah berjaya atasi masalah cramp yang dah selalu menyerangnya malam-malam. Semuanya dengan izin Allah jugak kan. Hanya ambil sebelum tidur untuk tidur yang lebih selesa dan esoknya badan akan terasa lebih segar. Seronok dengar feedback daripada dia.

Ni dah customer kedua bagi feedback yang sama tau untuk Ostematrix.

Dan selalunya, pelanggan yang dah terasa best selepas mencuba satu jenis, dia akan nak lagi try yang lain pulak.. Tengok kawan saya ni nak try Omega pula lepas ni untuk mak dia. Saya tak ajak apa-apa pun, dia sendiri yang mintak.. Hihi.

Calcium bukannya baik untuk tulang je. Tapi untuk otot-otot jugak tau. Lagi meningkat usia, lagi kita perlukannya... Yang dah bersalin more than 3 times, lagi la perlu.. Siapa tak sayang badan kan.

===

Alhamdulillah, another one happy customer. Yang ini testimonial pertama yang saya terima daripada pelanggan pertama saya untuk Ostematrix.

Baru je bagi Calcium ni (Ostematrix) kat dia hari Ahad baru ni. Dia baru cuba makan satu tablet sebelum tidur. Esoknya terus bagi feedback ni... Otot-otot terasa lebih rileks dan terasa tidur yang lebih nyenyak. Bila bangun pagi, minda menjadi segar selepas tidur yang selesa.

Betul, selama ni memang saya biasa baca testimonial yang serupa. Tapi bila pelanggan saya sendiri yang bagi feedback macam ni, rasa seronok sangat! Seronok sebab ada perubahan dan dapat bantu orang lain supaya lebih sihat, bertenaga dan cantik dengan produk-produk Shaklee.

Untuk kawan-kawan saya, saya bagi free postage pun boleh! Antara nak cuba atau tak nak je. Ada sape-sape yang rasa nak 'mencabar' dan nak try produk Shaklee juga? Kot la nak buktikan yang Shaklee ni mengarut dan membazir duit je, malah tak berkesan memberi sebarang rasa perubahan pun. Jangan malu-malu utk PM saya yer. For your first trial, I can give a free postage.

~ Health --- Is The Real Wealth ~

P/s: Pelanggan saya ni hanya ambil Ostematrix (Calcium).


Untuk sebarang pertanyan atau berminat untuk order, boleh hubungi saya, Shye di 012-6753078 (SMS/Whatsapp).

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjaga pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:

KONSULTASI PERCUMA
HARGA ISTIMEWA dan
PELUANG BISNES bersama SHAKLEE !!
Wan Syahida
Shaklee ID: 1143254
wsyahida@yahoo.com
012-6753078 (SMS/Whatsapp)
Facebook : Wan Syahida Kahar
Instagram : @shye_healthnutrition

Post a Comment

 
Top