0

Assalamualaikum semua pembaca saya yang budiman.


 


Alhamdulillah Promosi bulan Januari 2017 sekarang ni adalah Vivix.. 


Diam-diam berisi Vivix ni.. Mahal-mahal dia pun, tetap ribuan yang terjual setiap kali ada jualan murah.


Sebenarnya apa yang paling menarik ek? Yang orang duk cari-cari Vivix ni. 


Kadang tu urgent sangat nak beli. 


Bila tiba hari terakhir promotion, mula la orang pakat nak beli, tak nak miss harga menjunam..


Sebenarnya kan... Di antara semua suplimen, Vivix lah satu-satunya produk yang MAMPU MENEMBUSI SEL hingga ke peringkat DNA. (Dibuktikan dalam ujian klinikal dan research studies yang sangat banyak)


DNA yang rosak, ia akan perbaiki.


Sekaligus menyihatkan sel-sel, tisu hingga ke organ...


Kita pun, kalau ada masalah apa-apa, kita tentu nak cari punca masalahnya dan cuba selesaikan dari puncanya kan..


Begitu la jugak dengan kesihatan kita. Yang paling asas daripada sel, DNA kita.. kita betulkan dan InsyaAllah seluruh sistem badan kita akan improve.. 


Sebab tu, orang kalau dah faham kelebihan Vivix, mereka tak teragak-agak untuk ikhtiar dengan Vivix..


Sebenarnya bahan utama dalamnya tu la yang paling orang cari: RESVERATROL.


Dr Hamid Arshat pun amalkan resveratrol kerana beliau faham khasiatnya...


 

Jadi ia sangat sesuai untuk menjadi ikhtiar dan alternatif bg pesakit yang risiko tinggi** 

1. Kanser - Vivix baiki dan lindungi sel
2. Barah -  Vivix baiki dan lindungi sel
3. Cyst -  Vivix seimbangkan hormon
4. SLE - Vivix anti Radang
5. Jantung - Vivix lancarkan sistem darah
6. Diabetis - Vivix bantu kawalan gula
7. Darah Tinggi - Vivix lancarkan darah
8. Kolestrol Tinggi - Vivix lindungi salur darah dr kolestrol
9. Slipped Disc - Vivix antiradang dan lancarkan kesihatan saraf



So, kalau anda pun nak cuba.. tak kira la untuk diri sendiri atau untuk ibu bapa kesayangn, ataupun untuk isteri yang sedang berikhtiar untuk hamil, boleh hubungi saya untuk saya bantu dengan sebaiknya...


InsyaAllah... Tengah harga murah ni bulan ni..


Beli 2 dapat diskaun 5%, terus dapat keahlian PERCUMA.


Beli 6 dapat PERCUMA 1 botol Vivix lagi.


Salam sayang,


Wan Syahida Kahar


SID 1143254


012-6753078


Rakan Nutrisi Shaklee Anda

Post a Comment

 
Top