0

Assalamualaikum para pembaca saya yang budiman =)


 


Sebenarnya, hari Ahad yang lalu saya sempat COD Nutriferon kepada seorang ibu yang anaknya demam dah 3 hari tak kebah-kebah. Yang jadi masalah besar ibu ini adalah anaknya payah nak makan ubat. Biasalah anak kecil kan? Demamnya mencecah ke suhu 39 darjah Celcius. Ubat bontot pun dah bagi tapi masih demam secara berulang kali. 


So dia nak Nutriferon. Mujur saya ada.. Then lepas COD, petang tu juga dia bagi 1 sachet kat anak dia. Malam tu, asalnya dia nak ke klinik sebab risaukan anaknya belum ok tapi akhirnya tak jadi sebab anaknya dah makin kebah malam tu juga.


 


 


 


Alhamdulillah ni hasil perbualan antara saya dengannya. Anaknya dah kurang demamnya malam tu selepas dia berikan 1 sachet Nutriferon. Mak mana la tak lega kan? Ya la 3 malam kot demam panas dan dah bagi ubat bontot tapi masih panas.


Alhamdulillah... Nutriferon memang selalu membantu pesakit-pesakit yang demam dan rendah kekuatan imunnya yang menyebabkan mereka lambat nak sembuh.


Apa Itu Nutriferon?


Nutriferon adalah penggalak imunisasi ciptaan pakar imun Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954.

Setelah membuat kajian selama 40 tahun ke atas ribuan jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, akhirnya beliau telah berjaya menemui interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon

Beliau telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya pendorong kepada pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee dan tidak terdapat di mana-mana kedai atau farmasi di Malaysia. Ianya hanya boleh dibeli melalui pengedar Shaklee.

Mereka yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit dan sakit yang lambat sembuh sangat digalakkan untuk mengambil nutriferon.

 

Kandungan utama Nutriferon


Bagaimana Nutriferon Membantu?


Nutriferon ini berfungsi untuk menguatkan sistem imun anak kita yang demam untuk benar-benar melawan jangkitan atau pnyakit yang dihidapi.


Sebabnya, demam ni berlaku apabila ada jangkitan dalam tubuh badan. 


Bila badan kita perlu melawan dengan virus, apa-apa kuman ataupun bila terdapat masalah dalam badan, badan kita akan memberi reaksi demam : tandanya badan kita sedang melawan dengan penyakit.


Macam Panadol atau Paracetamol, ia berfungsi untuk turunkan suhu badan apabila demam. Dalam masa yang sama, badan akan cuba untuk melawan sendiri penyakit tu. Harap kepada badan je la nak lawan sendiri. Jika badan lemah, lambat la nak berjaya melawan jangkitan.


Tapi dengan adanya Nutriferon ni, ia akan bantu lawan penyakit tu dari dalam dengan cara mengejutkan sistem immune kita untuk melawan jangkitan tu, yang menjadi punca demam..


So sebab tu dia tak terus turun suhu badan selepas ambil 1 sachet. Badan tengah tingkatkan sistem immune. Malam tu baru kebah 😊


Sekarang customer saya ni nak suruh anak saudara dia pula ambil Nutriferon ni sebab ada ulser.. 


Semoga lekas juga sembuhnya. Sian kalau anak ada ulser. Tak lalu makan nanti.



Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam:

Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.

Mengapa saya?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda agar lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Petaling Jaya, Kg. Pasir, Taman Dato Harun, Taman Sri Manja, Jalan Klang Lama, Setapak dan Bandar Baru Bangi. Pos juga boleh diatur ke seluruh negara menggunakan khidmat Poslaju, GDex ataupun Citylink.

Pembayaran

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank atau CIMB.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.

These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Saya Nak Beli Nutriferon !!

Boleh hubungi nombor di bawah untuk kami bantu anda.

Ingin dapatkan suplimen untuk anda dan keluarga dengan harga istimewa?
Ingin mendapatkan tips ekslusif yang percuma?
Ingin menjana side income 2-5 angka setiap bulan hanya dari rumah?
 
Boleh hubungi,

Wan Syahida

SID 1143254

012-6753078

Rakan Konsultasi Shaklee Anda

www.syahidashukri.com

Post a Comment

 
Top