0
Teks : Wan Syahida Kahar

Bismillah.

Alhamdulillah, syukur. Akhirnya impian untuk ada Online Shopping Cart untuk para pelanggan saya melihat segala produk pendidikan untuk bayi dan kanak-kanak yang saya jual telah pun siap. Walaupun tak seberapa sangat jika nak dibandingkan dengan syarikat-syarikat yang lebih kaya dan besar, saya bersyukur seadanya. Terima kasih banyak-banyak kepada sahabat agen saya Puan Niza Kassim yang banyak membantu. Siap tolong upload produk-produk dan gambar-gambarnya. 

Tuan-tuan dan puan-puan, jemput lihat Online Islamic Kids Shop saya di www.islamickidsshop.com untuk lihat semua produk pendidikan yang saya tawarkan.

Sebarang pertanyaan mengenai sebarang produk, boleh komen di bawah atau hubungi saya di 012-6753078. Atau boleh juga personal message saya Facebook Fanpage saya.

Semoga ada yang dapat menambat hati anda untuk dihadiahkan kepada bayi atau si comel anda :-)

Post a Comment

 
Top